Sacred
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sacred

WoW Horde Pve Guild On Al'Akir
 
HemPortalSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Rogue ansöker om att få joina guilden.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Precis
Gäst




Rogue ansöker om att få joina guilden. Empty
InläggRubrik: Rogue ansöker om att få joina guilden.   Rogue ansöker om att få joina guilden. Icon_minitimetis feb 05, 2008 10:11 am

In-Game Namn:Preciz
Klass:Rogue
Level:70

Nuvarande Specc?
Combat svärd 19/42/0

Vilket specc vill du helst spela med?
Jag spelar helst med combat svärd speccet jag använder just nu. Eftersom det är bra i både pve och pvp samt att man kan farma guld, primals och annat man behöver till raids lätt.

Vad har du för gear?
Mitt gear består av Karazhan loot, med någon pvp epic samt 2 delar d3.
Länk om ni vill se :

Har du tillgång till Karazhan? Om NEJ, Hur långt har du kommit?
Ja, kan alla bossar.

Har du erfarenhet från stora Raid Instancer sedan tidigare?/Vilka?
Ja, SSC har jag hydross och Lurker. Jag har dödat trash i TK tyvärr inget mer.

Varför vill du joina Sacred?
För att jag har haft en paus från WoW för att det blev tråkigt för att guilden jag va med i disbanna. Men nu när jag kommer tillbaka så har jag inget guild och jag märkte att mitt gear klarar av era raider och eftersom att ni har Karazhan och Gruul på farm så kan dom lucker i gear där jag inte har epic fyllas under tiden(om jag har tur).

Någon/några du känner i Sacred?
Nja, inte vad jag vet.

Vilket/vilka guild har du varit med i tidigare?
Jag var med i Rewoke, vilket blev Reloaded senare men disbanna. Sedan har jag inte varit med i något guild. Var dock med och startade Lyrical med när en ny guildmaster kom jag inte överens med han, och han kicka mig när officern som tog in mig bytade server.

Hur aktivit spelar du Wow?
Jag försöker spela varje dag, men jag är mänsklig och har ett liv utanför wow, skola och flickvän tar en del tid. Men utom dom har jag massa kompis som också spelar wow. Vilket blir att man umgås med lan eller en dag/natt på internet cafe.

Passar våra raid tider dig?
Ja, era raid tider passar mig ganska bra. Eftersom att mitt schema i skolan har bra dagar efter raiddagen och att det inte påverkar mitt sociala liv under en helg med kompisar och min flickvän. Skulle vara på söndagen som det inte alltid går om jag umgås med min flickvän, men oftast så har hon åkt hem.

Tack för att ni tagit er tid!
Till överst på sidan Gå ner
Rosewood




Antal inlägg : 3
Registration date : 08-01-29

Rogue ansöker om att få joina guilden. Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue ansöker om att få joina guilden.   Rogue ansöker om att få joina guilden. Icon_minitimetor feb 07, 2008 8:58 am

Hey Smile
För tillfället är vi lite många rogues i guilden,
men jag hör av mig till dig när vi behöver eller om jag nu behöver dig på test Smile
Tack så mkt för att du ville joina , lycka till !
Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue ansöker om att få joina guilden.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Sacred :: General :: Ansök till Sacred-
Hoppa till: